søndag 29. mars 2009

Nå venter vi på våren

















For ei helg - for et vær vi har hatt!! Solskinn som virkelg tærer på snøen og skiføret ... knallfint i fjellheimen,- men dog,- nå er vi klare for våren!


Nå speider jeg etter snøfrie flekker i skogen... Er topp motivert for å begynne spor-trening snart.


Fikk knipset noen bilder av hundene i ettermiddag... her er Fjonge Fiona og Glittra. Legger også ut et blinkskudd Merethe har sendt av Rampete Robin. Ser ut til å bli en stas-kar, og kanon-trivelig er han visst også...







2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselig at du har fått deg blogg :0) Jeg synes Fiona er så fantastisk fin. Her hos oss på Askøy går det bare fint. Det kjekkeste Muri vet er å løpe fritt rundt om i skogen og "jakte" på fuler. Hun er også ivrig med å grave. Hun er en kjempetrivelig og snill hund. Alltid glad og livlig! Jeg har fått høre av andre hundevenner at hun har ett så fint "språk". Hun elsker å omgås andre hunder og får mange venner. :0) Gleder meg til å følge med videre her på bloggen din. Hilsen fra Anita og Muri

    SvarSlett
  2. Ser at dere var på utstillingen i Bergen. Gratulerer så mye med resultatene til "Tanta" Jeg ble jo alt for seint oppmerksom på denne utstillingen. Vi skulle jo selvfølgelig ha vært der! Det var dumt. Det hadde jo vært så kjekt å få hilst på dere. Jeg må visst følge bedre med. Det hadde vært kjekt å stilt Muri ut en dag. Har jo aldri vært på utstilling tidligere, så jeg vet ikke helt hvordan man går fram.. Håper jeg får det med meg neste gang da. :0)

    SvarSlett